ALLA HJÄRTANS DAG

Puss & Kärlek till alla! =)

Har ni saknat mig? Körde ihop sig lite igår o sen blev det för sent.

Sovit som en klubbad säl 2 nätter i rad - gilla knappen intryckt! =) Igår startade jag min dag genom att hjälpa dottern att rensa avloppet under badkaret - alltid en lika trevlig upplevelse..NOT..Men jag har icke så ont av det som sagt, dottern kräks typ bara av att tänka på det..Hahaha, ja det passar ju inte alla precis att leka avloppsrensare..Efter det var det hemgång - jag o sonen käkade lite - tog en fika med glass och sen satte jag mig o titta på lite serie ja...Min goda vän och hunduppfödare ringde och frågade om jag hade pannan på  - så hon kom med 2 saker - det ena var semlor - IGEN ja - hm...volangerna blir fina...och så kom hon med:



Lille Felex! Flodhästen på kortet är jag i egen hög person och så Felex..En riktig charmknutte - han var så gosig så - han ville hemskt gärna upp i knät och där la han sig tillrätta och snarkade..Och eftersom jag är hundsjuk ibland så var han typ i mitt knä hela besöket såklart..=) Efter snack, fika o gos så åkte hon o lille Felex hem. Jag satte mig och tittade på Sofias Änglar och sen satt jag vid datorn en sväng och sen ZZZzzzzzz..

Dagen idag startade runt 8.30 - och vad skådar ens norra öga när man tittar ut?? Jo SNÖ - det snöade i natt innan jag la mig - större delen av dagen har det varit lite mildväder. Jag har diskat och pulat lite och pratat med god vän i telefon - tittat på serie lite och när jag tog en paus och tittade ut - jaha - SNÖAR igen då ja...det dalar allt lite flingor än faktiskt...Hm, jaja, våren den kommer den kommer...

Idag var det då Alla Hjärtans Dag - hysteriskt som vanligt med diverse - butikerna blomstrar - och eftersom det då är denna dag så passar ju Lyssna till ditt Hjärta som var bidrag i Melodifestivalen 2001 med gruppen Friends riktigt bra, eller hur? Så fick det bli..Ha det gott.



Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0