1:a april

 
Japp...
 
"April April din dumma sill - jag kan lura dig vart jag vill!" Jorå - det var den dagen idag ja - 1:a april - lurardagen - media har allt försökt med lite, några på FB har också försökt att luras men näää - inte går man på det precis =D Men måste ju säga att en del är väldigt påhittiga! När man var yngre och gick i skolan så var denna dagen = döööden - man visste att det skulle hållas på hela dan att luras o jäklas -. helst ville man stänga in sig och inte komma ut förrän dagen efter haha..
 
I övrigt då? Jovars - har varit på ett läkarbesök till i måndags - fick åka o göra akut lungrtg också som inte visade nåt, så det var ju bra - men snabbsänkan var fortfarande hög trots en pc-kur, så det blev en ny kur med annat pc det - 3 om dan i 10 dar - hej o hå - och tabletterna är lixom stora som hästpittar haha - men så är det ju ibland, har allt börjat hjälpa - men inte är jag kryer än inte - nätterna är inte sådär vidare värst måste jag säga än, men det är på bättringsvägen i alla fall och det är ju bra! Fler runtom i bekantskapskretsen dock som åkt på samma som jag - jädra skit som går det är helt klart det..
 
Har faktiskt då inte gjort många knop - orkar inte riktigt, har diskat lite bara, satt på en tvättmaskin - strykhägen växer och växer och dammtussarna är stora som dasslock =D Men det får vara tills orken kommer tillbaka ordentligt, lite i taget så blir det nog bra.
 
Påsken är i antågande - är väl rena Vilda Västern i affärerna - sicken tur att man slipper det - påsk är väl inget vi firar längre förstås - jorå, de rara STORA barnen ska ju ha lite påskägg naturligtvis =D Annars i år så ska sonen till sin far över påsk, så jag ska bara lulla omkring hemma här i godan ro och bli frisk tänkte jag, ska se ikapp lite serier också som kommit på efterkälken, så det är vad jag ska roa mig med! Så jag får önska er alla därute en GLAD PÅSK:
 
 
Sicken sköning... =D 
 
Sådär då hörni - ta´t lugnt med ägg o annat i helgen nu, kan bli för mycket av det goda vet ni, lagom är bäst =D 
 
Video idag nåt riktigt häftigt - tycker jag i alla fall =D 3 herrar som dansar i höga klackar till låtar av Beyonce i programmet Britains Got Talent - och den beryktade domaren Simon Cowell gör sina medkamrater riktigt upprörda här må ni tro.. =D Riktigt coolt är detta uppträdandet i alla fall och fanimig om de inte för sig i höga klackar bättre än vi damer faktiskt..Här får ni då Yanis Marshall, Amaud och Mehdi i Sound The Alarm. Ha det gott och GLAD PÅSK! 
 
 
 
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0