Hårtbrödoholic & lite skidor

 
Sant =D
 
Happ, då var denna helgen snart över o förbi..
 
Här har det varit lugnast möjliga - tittat och skrikit till skidloppen - härliga skidtjejer vi har va =D Otur och lite tappad ork bland herrarna - men men det är bara att komma igen - fler medaljer finns att hämta! =D Fantastisk stämning däruppe i Falun också - är nog läckert att både tävla o se allt!
 
Tvättat en maskin - sen blev det inte mer haha - lättare tvagning och kamning bara också - idag är frillan inte det snyggaste jag haft, men det skiter jag i - ska ingenstans ändå så - bara gått här o småpysslat lite och bara varit - passar mig utmärkt!
 
Baltisen har varit hos bildoktorn - gick åt pipsvängen, icke godkänd - en ilsken röd ful äcklig lapp sitter på besiktiningsprotokollet... morr...nåväl, trodde det var betydligt värre fel än det som blev - exmaken ska hjälpa mig och kolla på bilen nästa helg, har jag tur är det grejer han kan åtgärda - vi får se hur det går!
 
Hårtbrödoholic ja - uja vad gott det är hörni! =D Gärna med kaviar på också om jag har det - magen gillar också turligt nog hårt bröd - annars så har den bråkat lite i helgen med - vet inte vad den sysslar med riktigt - det som går allra bäst att äta är kokta grönsaker - och absolut gillar jag det, men hur kul är det att äta hela tiden? Nåväl - inte så möe att göra åt, bara gilla läget och ta lite magmedicin och äta det den gillar, så var det med det.
 
Jahaja - så mycket mer var det nog inte att förtälja här nu - ny vecka i morgon - almanackan är tom - kors haha - den fylls säkert på - det vet man aldrig. 
 
Video idag en av dotterns absoluta favvogrupp i yngre år nämligen Spice Girls =D Här är de med Spice Up Your Life.. Ha det gott.
 
 
 
 
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0