Helgen förbi

 
Jupp - tanken har allt funnits... =D
 
Tjosan Hejsan - kan nån vettig människa förklara varför tiden går så fort? Nähä - inte det...
 
I torsdags middag kom då Sally - lite pip första kvarten att matte försvann men det gick över fort, det har kelats och gått promenader och tagits kort och hälsats på Eva m familj - som blev störtförälskade i henne och tyckte hon skulle bo hos dem.. Haha - ja, vem vill inte ha Sallyvovven, speciell dam det där verkligen, ingen tvekan om det! 
 
 
 
Lite bilder från helgen =D
 
I övrigt har jag även gått en trappa upp och gett grannarnas kissekatter lite mat 2 vändor också, och igår kom Louise o hämta hem Sally, hade med sig go mat o present =D Tack snälla Louise för att jag får förtroendet att ha Sally hos mig och tack för jättegod mat och fin present! <3
 
Och idag var det söndag - varit uppe 2 omgångar - det har blåst fanivoll må ni tro - nästan så att träden utanför kommer in hit - hua...sen har det varit lite liv i huset och kl 8 i morse fick man inte sova så mycket mer inte p g a full sula på en del grannar - bara att gå upp - åt frukost och satt vid datorn lite, bädda, plocka och åt lite mat - sen ringde Hasslehundarna och god vän och sa att "spring ner så kommer vi med en tårtbit"!! Man tackar ja!! =D Jättegod var den - Tack!! =D 
 
Snart kvällen nu då - sonen trillar väl in vad det lider - kvällsmat blir hamburgare tänkte jag - och vet ni? I morrn och resten av veckan så kan den mobila enheten ta sig i röva - för det är lov!! Haha - joråsåatte...
 
Och den nya veckan som innebär sportlov har nummer 7 ja - som alltid - blir lite diverse tror jag, hälsa på svärmor bl a, ska dra ner på stan en dag o glutta i affärer, sen finns det ju alltid att göra hemma med det ena o det andra - men det kan man ju ta en dag när det regnar - eller nåt..=D
 
Sådär då hörni - ett livstecken från moi fick ni - och jajamen - jag vet att Melodifestivalen började igår - men jag hade inte ens på tv-n faktiskt..Räckte att läsa tidningen ja - inte helt otippat att Saade tog sig t final, har dock inte hört låten än faktiskt, blir säkert framöver - nä - denna tävling är ibland liiite för mycket tycker jag och emellanåt är det inte kul att titta, men kommer kanske - det är ju några gånger kvar om jag säger så! 
 
Idag en ny video med Take That - gillar´t =D Denna grupp som hållt på länge och har varit 5 - blev 4 och är nu bara 3 - men skitsamma - de har fortsatt i alla fall! Så varsegoa - Take That med Get Ready For It..Ha det gott.
 
 
 
 
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0