Inte alls som jag tänkt

 
Såpass! =D
 
Happ - denna helgen blev inte alls som jag tänkt inte, lagom soft och ta hand om tvätten etc...men det gör ju inget egentligen, jag hinner nog fan! =D
 
Fredagen ägnades åt att gå på stan med Louise, hade satsat på att hitta nåt skoj på Lindex men gick bet, inget av intresse denna gång, sen travade vi väl in och ut på det mesta, var på mataffären, kyrkans second hand, Hennings Loppis ute i skogen och lite annat - kom hem framåt eftermiddagen, åkte direkt med sonen och handlade lite grann, körde sen hem dottern från en kompis, kvällsmat, datorhäng och natti.
 
Igår var det lööörda och Alla Hjärtans Dag - hej o hå var hjärtan o annat överallt - här var det lugnt, tvättade lite (just det, fyllde på strykhögen) gjorde mat, var o handlade med dottern, datorhängde, kvällsmat, och nej - jag tittade inte denna gången heller på Mello - jag som har alla Eurovisionsfinaler på dvd sen 50-talet och många Mello också, lite schlagerfreak alltså - men - jag tycker det är liiite för mycket med alla dessa tävlingar nu faktiskt - kanske jag ser finalen - möjligen.. vi får se! 
 
Och idag var det då söndag, slut på sportlov o andra trevligheter som sovmorgon - morr - nåja, är väl inte jättelångt till nästa ledighet som är studiedagar i mars. Mysfrukost med sonen, ställde mig o diska sen - kom i kläderna och skalade potatis - och sen - sen förstår ni ställde jag mig o gjorde nåt hejjarns kul - det blir gott i slutänden med jävlarihelvete vad det skvätte idag - just det - stekt fläsk har jag gjort.. =D Lite fara för livet som sagt, t o m glasögonen var kladdiga när jag var klar =D Hade nämligen lovat barnen fläsk o löksås - så dottern kom runt 1 snåret och sen åts det - och det sades väl icke så mycket haha - mätta o glada blev vi i alla fall - sen lite slapp - dottern somna i soffan ja =D Sen fika med god kaka dottern tagit med - och nu är jag i stort sett hemkommen efter att ha kört hem henne.
 
Var redigt snålkallt ute, hua - nordanvinden blåste på - burr..Snön är också nu nästan borta, men det kanske kommer en vända till, det vet man aldrig. Kvar idag, lite kvällsmat, datorhäng och mental förberedelse på att den mobila enheten tänker jävlas i morgon bitti.. =D 
 
Ny vecka i morgon som innebär bl a storhandling, Baltisen ska till bildoktorn och få sin dom - uja, hur ska det gå, hur ska det gå??? Skroten eller parkeringen? Jodu, vi får se om torsdag...Ska ut till Louise på en fika en dag med, sen är det helg igen och sonen ska till sin fader - DÅ kanske jag ska göra slag i saken och inte gå utanför dörren utan verkligen lägga ner min själ o hjärta i att ta hand om diverse i mitt hem...kanske alltså - jag lovar inget - möjligen att jag gör´t...hm....=D
 
Tjopp tjopp då - video idag favvisarna Europe med Last Look At Eden..Ha det gott.
 
 
 
 
 
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0