Sportlovsvecka

 
Jag o mina ugglor...=D Cool i alla fall - gjord av jordgubbar! =D
 
Då var snart vecka 7 slut! Och det har faktiskt varit fullspäckat i stort sett hela veckan =D
 
I måndags var det lugnt o stilla, lite småpyssel, matlagning, datorhäng och tv - i tisdags åkte jag med dottern till sjukgymnastikens drop in - behövde inte vänta så länge ändå, efter det hem hit och åt mat, dottern somna i sin soffa och sen fika vi lite. Körde hem henne framåt kvällningen, kvällsmat och Biggest Looser på tv - datorhäng och go natt.
 
I går va det lillelörda - onsdag alltså - lite sovmorgon, i kläderna och sen for jag o sonen till svärmor och åt lite mat och fika och hade allmänt trevligt som det brukar va! Tack snälla Berit för mat o fika och trevlig stund! <3 Allmänt slö en stund efter hemkomst, lite kvällsmat, och sen baka jag en kaka till dagens besök. Gjorde en vanlig sockerkaka - delade smeten i 2 - smaksatte ena med chookkela - och sen tog jag en skopa vit, en skopa brun smet, och varvade så - har sett denna "mönstring" många gånger och tänkt göra det och nu blev det av! Diskade också och sen var det tv och bädden.
 
Idag upp vid 8 snåret - glasera min kaka jag gjorde igår, kom i kläder och bädda, sen ställde jag mig o gjorde amerikanska pannkakor - för det hade jag lovat bjuda Hasslehundarna och Anne på - så kl 13 satt vi till bords o åt - var godkänt! Vilken tur va! =D Fick en jättesöt blomma:
 
 
Så söt! =D Sen skars det i kakan, spännande värre  haha - blev inte riktigt det mönstret jag ville, och jag vet inte om det syns heller, men kakan va god i alla fall och det var ju huvudsaken!
 
 
Syns lite dåligt, men som sagt, den gick ner! =D Allmänt snack o skratt och sen for Hasslehundarna och Anne hem till sig. Tack snälla ni för att ni kom och för jättesöt blomma! =D
 

Nu sitter jag då här - ska röja lite i köket, datohänga lite, kvällsmat får det bli, sen är sista delen av Rakt in i Hjärtat ikväll som jag ska se på - datorhäng och natti natti. 
 
I morgon ska jag o Louise gå på staaan lite och glysa o glana i affärer - ska se om jag hittar nåt på Lindex då, har ju money kvar på presentkoret jag fick av dottern till jul - sen är det ju snart kvällen och lite kvällsmat o så. Till helgen ska jag faktiskt vara hemma med sonen och ta mig an stryktvätt - tvätta mer tvätt och bara vara - det var den sportlovsveckan det - ordningen snart återställd med ny vecka och skola igen.
 
Happ - det var nog alles tror jag - video idag en liten repris fast det var ett tag sen - en låt som i alla fall jag inte kan sluta studsa till - gillar´t =D så varsegoa - här är Top Cats med Baby Doll. Ha det gott.
 
 
 
 
 
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0