Helg

 
Japp, så är det =D
 
Helgen sa HejHej! och så försvann den - jäsiken..
 
Fredag - uppstigning, påklädning, till stan en sväng o handla lite, sonen till sin fader, slapp o slö,. datorhäng och bädden.
 
I lördags var det lite diverse - tvättat lite, bakade bröd - är tekakor faktiskt men ser mer ut som frallor:
 
 
Spelar väl ingen större roll hur de ser ut - eller hur? De var jädrans goa i alla fall - såå kul att baka nu när man har en köksmaskin som ser till att allt blir blandat och "knådat" som det ska =D Så färskt bröd slank ner i magen så fort de svalnat =D Allmänt plock sen och stensomna i das fåtölj med - pang sa det så snarkades det  - men det var ju inte jag inte - hur kan ni tro det?? Förberedde också inför lunchen med dottern som skulle komma på tacos idag söndag - lite datorhäng och sen va jag trötter faktiskt så tror jag la mig innan 23 - hoppsan Kerstin!
 
Lite rantande om nätterna - morr, klev upp vid 8.30 idag - gick inte att ligga kvar mer, åt frukost, diskade och gjorde det sista till lunchen, kom i kläderna och åkte till mataffären och sen hämtade jag dottern då:
 
 
Dottern på lite mat hos mamsen <3
 
Sen travade hon rätt in i vardsgsroom till sin älskade soffa - och somnade =D Sonen o ex-maken kom också nu i eftermiddag, vi fikade, sen for ex-maken till sitt - sonen haft det bra - dottern ligger än o då kvar i soffan =D Ska köra hem henne här sen - kvar idag, lite kvällsmat och allmänt slapp - ny vecka i morgon, måste städa lite - o baka mer bullar! För de är slut... =D I övrigt lugnt vad jag vet, torsdag lite utvecklingssamtal med sonen i skolan och på lördag är det dags att fira bäste bästevännen som fyllt 50 år - tja - det var nog alles tror jag!
 
Ibland är det vansinnigt svårt att komma på video/musik hit - det står änna still i pallet - men det är inget ovanligt i och för sig haha - men hur mycket du än anstränger dig kommer du inte ens på en enda låt - mysko det där va... MEN - kom precis hem efter att ha kört dottern och på radion spelades Aerosmiths Crazy - så den får det bli helt enkelt! Hoppas ni haft en skön helg därute, ha det gott.
 
 
 
 
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0