Helg

 
Sant! =D
 
Då har denna helg också traskat förbi..
 
Fredagen var rätt lugn faktiskt, var o handlade med sonen - och tömde min klädkammare också - så nu är det tomt från lådor o annat diverse!! (Det du Louise! =D) Joråsåatte.. Jag o sonen åkte o handlade lite också, sen var det slapp o slö, datorhäng och natti natti.
 
I lördags lite sovmorgon, men det är ett fasa ranta på nätterna ...Hm... Vid 12 snåret åkte jag o sonen ut till Louise o Sallyvovven - vi blev bjudna på god mat och efterrätt + kaffe, och en massa tjöööt förstås =D Tack snälla Louise för en trevlig dag med goo mat o fika! <3
 
Vi drog oss hemåt vid 5 snåret tror jag - slappa lite sen, både jag o sonen var faktiskt mätta sen besöket hos Louise så det blev bara en smörgås typ till kvällsmat =D Sen såg jag o sonen på film - Arn Tempelriddaren, jodå, jag har sett den men icke sonen, så det gjorde vi och tände ljyyyys o mös lite. Efter det var kl nästan 23, så för min del bara lite kort datorhäng och sen bädden. Vaknat i natt IGEN men gallont o fått ta medicin - det jävla aset - ursäkta språket..Han e ju kul den där Gallan-Allan va - NOT..
 
Klev ur sängen runt 9.40 idag - gjorde mysfrukost till mig o sonen, kom i kläderna och for o hämta dottern som ville ha lite handlat + hämta ett paket, hem igen och åt lite mat, fikat också precis - mörkt som attan blev det också - är nog nåt på g - sen om det kommer i form av regn eller snö, det kan man aldrig veta inte..I övrigt kvar av dagen - spela lite, plocka lite, kvällsmat, datorhäng, kanske en film och sen får det bli bädden.
 
Ny vecka i morrn - även den stora pensionen trillar in i morgon - halleluja - storhandling ja + lite annat fix o trix,på tisdag ska jag eventuellt till Eva och hjälpa henne lite med datorn - annars är det inget inplanerat vad jag vet.
 
Dåså - hoppas ni haft en skön helg därute - idag en liten käck video - Maroon 5 har gjort en ny, där de åker runt och överraskar brudpar på bröllop - råder lite delade meningar om det är så att säga "arrangerat" eller på riktigt - jag säger - skitsamma - för videon är gullig och låten käck och reaktionerna kul  - så - här får ni Maroon 5 med Sugar. Ha det gott.
 
 
 
 
 
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0