Oj!

 
Attans ja... =D
 
5 dar sen moi var här - så kan det gå!
 
Jahaja - vad hava hänt - jo..Jag har bakat nya bullisar!! DEN hade ni inte hört förut va =D - kanelbullisar - de blev bra denna gången också - riktigt kul som sagt att baka nu =D! Annars lite tvätt, lite disk, Det Okända på burken - i tisdags kom Eva o hälsade på - och åt bullisar =D Trevlig stund med snack o fika - på kvällen blev det premiär då av Biggest Looser Sverige - ska bli spännande o följa årets deltagare!
 
Onsdagen kom - lite disk o plock, sen kom Louise o Sally hit - och åt bullisar =D, trevligt som alltid, kvällsmat gjordes och ett avsnitt av Biggest på aftonen - datorhäng o natti natti.
 
Igår var det ärtsoppedan - kors - det har jag inte ätit på länge! Farsan kokade alltid ärtsoppa själv, och det är inte dumt - med senap o punch till...nom nom... Men det var många år sen man slörpa det, ärtsoppekorvarna man köper är ju inte dumma heller...kanske får åtgärda det en dag tror jag! Punch finns i skåpet - inte köra bil den dan då alltså - haha...På eftermiddagen var det dags att gå till sonens högstadieskola på utvecklingssamtal - för allra sista gången - prat om gymnasieval o lite annat, han hänger med o sköter sig - duktig pojke! =D Simningen kvar bara - ska börja med den återigen på torsdag nästa vecka - är nära nu faktiskt! Hem sen o lite kvällsmat och Rakt in i Hjärtat på tv-n, datorhäng o sängen. Fick upp o ta en supp i natt för Gallan-Allan kan ju inte hålla käften inte..Näerå - men det gick över och idag har jag inte känt nåt.
 
En lättare tvagning idag och en kamning bara - grejat med lite tvätt, ätit lunch, snarkat i das fåtölj =D Sonen kom hem, fika, och nu satt jag här - är väderkaos i Sverige igen - här ska det tydligen snöa 1 dygn - har börjat redan på andra ställen, här inte en flinga än - vi får se vad det blir av det. Annars lugnt o stilla i afton - sovmorgon i morrn, lite mysfrukost - sen på kvällen ska jag o sonen till bästebäste vännen på uppvaktning eftersom hon fyllt 50 i början på januari - ska bli trevligt! =D Söndagen blir nog lugn o skön med - man vet ju inte med väderguden heller hur det ser ut - det ger sig då!
 
Dåså mina kära konfirmander - önskar er en trevlig helg därute - video idag blir lite headbanging - det är ju frääääda! - så här får ni The Poodles med Shut Up.. Ha det gott.
 
 
 
 
 
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0