Det går sakta

 
Jarå - hänt några gånger..
 
Dagarna dräller iväg fast man knappt gör ett skit - har inte orkat - det går sakta - som det brukar när jag åker på detta - nätterna är inte alls kul, hostar som själva den och väcker väl hela kvarteret..Ont i överkroppen också - där används ju nu muskler som man inte använder annars - har ju nervskada där med så hostar jag får jag nästan värja mig om ni förstår vad jag menar..Sovit riktigt dåligt också såklart flera nätter - provat att sova i das fåtölj men det har kroppen inte alls lust med inte..
 
Var rätt kaxig i måndags och trodde jag var piggare än vad jag är - envis jävla skitkärring alltså - fanns ingen mjölk eller annat smådiverse så handla ska väl gå jättebra! Nä - inte direkt, gå sträckan till bilen i sakta mak resulterade i ett megahostanfall när sonen satte sig i bilen sen vid skolan - han va inte glad på mamsen inte - sen gick det över o vi kom till affärn där jag i stort sett skötte mig - sonen bar o hämta allt - men när vi kom hem samma visa - jag fick utegångsförbud helt sonika av sonen med en arger blick..jo - både skäll o förbud var jag nog förtjänt av - envisa jävla skitkärring..
 
Så - sen dess har jag väl bara småtrasslat inne - tvättat lite, plockat med diverse, diskade idag faktiskt - och igår helt bara sådär kom denna lilla damen innanför dörren:
 
 
Sicken sötis va =D och liten!! =D Min vän Hasslehundarna ja var det som dök upp, vi tog en liten fika och sen for hon vidare till sitt.
 
Tja - sen har det faktiskt inte hänt så möe mer - det går sakta som sagt, men så länge det inte blir sämre är det bra - tar väl litet tag till innan jag är fit for fight helt o hållet - håller mig lugn hemma några dagar till helt enkelt så får vi se! 
 
I morrn frääda, sen nästa vecka är det påsklov faktiskt - jistanes vad det kutar iväg - till helgen också blir det SOMMARTID - 1 timme fram ska klockan, blir ljust längre om aftonen alltså, så käckt!
 
Sådär, litet livstecken - är på Facebook med i flera stycken 80-tals grupper, joråsåatte - otippat va?? =D Nä - den tiden o eran får gärna komma tillbaka, inte mig emot, men det är tur det finns minnen, videor, kläder o annat nostalgiskt att vältra sig i - så en video från glada 80-talet då kanske - den var också rätt otippad va...
Ni får en av de "mesta" 80-talshitarna, som man har dansat till, haft allsång till, + lite annat till - haha - varsegoa Rick Astley med Never Gonna Give You Up =D Ha det gott.
 
 
 
 
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0