NÄE!!!!

 
Yep - så äre..
 
Vid alla glödheta rumpnissars fanockså! Det är tydligt det att denna Maifträffen inte skulle bli av helt enkelt, varit lite olika turer kring det - men nu har JAG gått och blivit sjuk så vi får ställa in - morr och morrmorr...Varit till läkare idag och har högersidig lunginflammation, rassla som värsta skallerormen längst ner på lungan - HAPP - pencillin då i 10 dar, ska in på lungrtg om 6-8 veckor på koll sen - det var nog tur jag ställde in middagen igår då ja..Satiken så trist alltså - dessa tillställningar är så efterlängtade och nu till råga på allt har jag missat 2 stycken på raken - tja, man får gilla läget dårå och se ut ett annat datum att ha middagen på helt sonika. Men WTF???? =(=(
 
I övrigt så var sonen hemma både måndag och tisdag, gick bara till skolan på tisdag morgon och gjorde Nationella provet i svenska del 3 - men onsdagen så började han åter i skolan som vanligt. På onsdagen hjälpte jag även svärmor som fått fel på bilen så jag hämtade henne vid verkstaden och så handlade vi lite, åkte hem till henne, tog en fika med varma wienerbrööö - mumma det! Sen var jag även och handlade lite och framåt aftonen tog jag o sonen o handlade lite till - sen då så började eländet med denna hosta o skit - usss säger jag..Sovit som en kratta - man hinner ju inte lägga ner skallen så börjar det - denna gång har det fasen bubblat upp - förstår inte vad all skit kommer ifrån? Men det är ju kroppens sätt att göra sig av med bacillerna, dock har den inte lyckats så bra med det nä - så det var ju skönt jag fick komma till dr idag - som även var en vettig människa halleluja..
 
Nu sitter jag då här o försöker göra minsta möjliga så jag inte hostar ut lungorna - dottern o sonen ska senare till sin fader och gratta honom, han fyller på söndag med är ju då i Italien och åker skidor, här får det bli lugna gatan helt enkelt, och i helgen likaså - sen får vi ta nya tag - eller hur! Joråsåatte...
 
Idag är det Rocka Sockorna Dagen! Man sätter på sig olika strumpor bara - och gillar olika - för dagen och alla sockor är tillägnad alla de som har Downs syndrom - en 10 årig tjej som tog initiativet till detta för hennes storasyster har Downs - och ni ska veta att det varit mycket fötter med alla tänkbara varianter på sockor både på FB och i andra sociala medier - här är mitt bidrag;
 
 
Såå - Rocka Sockorna hörni! =D
 
Dåså - inget kul inlägg idag förutom initiativet till sockorna och gofika hos svärmor - men så är det ibland - video idag då Mums-Mums - alltså Måns Zelmerlöw med Heroes. Trevlig helg och ha det gott.
 
 
 
Tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi tar nya tag 👍 Krya på dig 😘

2015-03-20 @ 17:05:50
Postat av: Bittan

Inte tusan är ja anonym 😜

2015-03-20 @ 17:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0