Överraskning

 
Yepp...
 
Då var det helg igen då - hostan håller på än ja - sover liite bättre på natten i alla fall, men det hostas mellan varven så man nästan knäar..Känns som jag sprungit jorden runt ett par varv - och trötter e ja me, får se om det kanske blir ett samtal & ett besök till hos doktorn i veckan..
 
Igår kom ett brev som var adresserat till Målsman för Rasmus A - hoppsan, vad kan detta vara då tro?? Jag öppnade och läste och helt plötsligt kom raderna " Vår sammatagna bedömning är att vårt IB Diploma Programme skulle passa dig och du är härmed ANTAGEN till programmet" Jag o sonen glodde på varann och sa typ samtidigt VA??? Alltså kom han in på IB - OJ! Naturligtvis jättekul - men det trodde vi inte alls eftersom inträdesprovet i matematik i stort sett gått åt pipan - men - sonen har ju beslutat att INTE gå det programmet då och kommer därför tacka nej till platsen. Men han ska vara stolt över att han kom in - överraskning verkligen!
 
I övrigt har det varit lugna gatan då - är inte på topp - men det kommer väl - idag kom Louise och Sally och hälsade på med gofika, smarrigt =D Prat o tjöt o trevligt som alltid =D Tack för titten o gofika! =D <3
 

Åsså var det då dags igen att:
 
 
ställa FRAM klockan 1 timme - SOMMARTID börjar i morgon! Ljusare längre om kvällen alltså - både på gott o ont tycker jag - man kan sitta i godan ro och tro att klockan är 17 men i själva verket är klockan 21 - spooky det där..Lite halvförvvirande måste jag säga - men som sagt, glöm inte detta nu då - ändra innan ni lägger er så är det klappat o klart!
 
Happ - så var det - har fått en låt lite på hjärnan - och innan man hittar vad det är man menar när man inte vet kan ta en stund - men denna gick rätt fort =D Här får ni Beyoncé ft Jay Z med Crazy In Love, ha det gott.
 
 
 
 
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0